Bu derste,öğrencilerden kendi oluşturdukları hayali bir markanın logosunu, kurumsal kimliğini ve buna bağlı basılı ve interaktif medya tasarımlarını yapmaları istenerek tasarım alıştırmaları uygulanmıştır. Bu kapsamda öğrenciler, Markalarının kartvizit, antetli kağıt, zarf gibi kurumsal kimlik öğelerinin yanısıra ürün ambalajı, kitap kapak tasarımı ve poster tasarımı gibi basılı medya oluşturma deneyimi edinmiştir. Ayrıca gene kimliğini oluşturdukları markalarının interaktif ortamları için web sitesi tasarımları ve mobil uygulama arayüzleride tasarlamışlardır. görsel tasarım uygulamarının önce ve sonrası, sorunları, eleştirileri ve pratik yaklaşımları ele alınmıştır.
Danışman: Bora Sezer
In this course, students were asked to create an imaginary brand and design associated logo, corporate identity, print and interactive media elements. In this context, students had the experience to design for print media doing practices such as product packaging, book covers and poster designs as well as corporate identity items like business cards, letterheads and envelopes. Besides that, they have designed the website and mobile app interfaces for the interactive environments of the brands they have created. The before and after, problems, criticism and practical approaches were discussed of their visual design applications.
Supervised by: Bora Sezer