COD200 Yaz Stajı I
COD200 Yaz Stajı sınıfı stajyerlerine bir araştırma projesi üzerinde çalışma fırsatı sunmayı ve insanların hayatlarını etkileyecek bir dijital kampanya yaratarak dijital araçları kullandırtmayı amaçlıyor.du Bu Stajın amacı, son zamanlarda gerileyen Türk turizm endüstrisi için Halkla ilişkiler, markalaşma, sosyal medya, tanıtım ve olumlu imgeler gibi farklı kanallar üzerinden farkındalık yaratmaktı. Bu araştırma stajının süresi, öğrencilerin fikirlerini ve vizyonlarını dijital bir kampanyaya dönüştürmeleri için iki yoğun hafta sürdü. Öğrenciler öncelikle projeye araştırma için zaman ayırıp mevcut başarılı yerel ve uluslararası kampanyaları incelediler. Her öğrencinin kendi projesinin kapsamı, genel bakış, ilham veren unsurlar, hedef kitle, rekabet, mesaj ve görselleri hakkındaki bulgularına dayanarak yaratıcı birer brief oluşturması istendi.
Staj süresinde, Ayasofya, Yere Batan sarnıçları, Sultanahmet Camii, Arkeoloji Müzesi gibi turistik ortamlarda, yerel çalışanlarla mülakat, vakit geçirme ve onlarla etkileşime giren yabancı turistlerle de mülakat dahil olmak üzere Sultanahmet bölgesi birçok kez ziyaret edildi. Fotoğraf ve video çekme, eskiz oluşturma ve turizmi teşvik etmek için malzemelerin nasıl oluşturulacağının yollarını arandı.
Danışmanlar: Elias Sarantopoulos ve Bora Sezer
COD200 Summer Practice I
The COD 200 Summer Practice class aims to provide interns the opportunity to work on a research project and use digital tools in order to create a digital campaign that will impact the lives of people. The purpose of this semester’s Internship was to raise awareness for the Turkish tourism industry through public relations, branding, social media, marketing and promotion, and positive images being communicated across different channels.
The duration of this research Internship is two intense weeks for students to develop their ideas and vision into a digital campaign. They are given a Creative Brief to fill out based on their findings on the project’s background, overview, drivers, target audience, competition, message, and visuals. After all material is collected and put together students create a digital campaign conveying tourism awareness through video presentations, poster designs, calendars, and printed materials.
Supervised by: Elias Sarantopoulos and Bora Sezer